Customer Relationship Management Officer [Thailand]


 
วันนี้
คุณสมบัติพื้นฐาน
งานประจำ
1 - 3 ปี

$ads={1}

กทม. (ปทุมวัน)
ปริญญาตรี
สามารถเจรจาต่อรองได้

หน้าที่และความรับผิดชอบ
  • Create CRM strategies, plans and Implementation to drive optimal business for retaining customers
  • Improve customer data quality and data management process to ensure readiness utilize to support CRM and Digital Marketing campaign
  • Developing a strategy and work plan for Grand Unity Application focusing on redemption items and privileges.
  • Expanding customer’s privilege and strengthening a partnership
  • Collaborate with related functions to define the customer segmentation matrix to identify customer loyalty index and increase service retention
  • Keep monitoring CRM and Digital Marketing program performance and deep analysis of customer response to customer offer enables more optimized customer approach and higher customer response
  • Provide support on any database system customization to any work related to after sales service

คุณสมบัติ
  • Bachelor or higher degree in Marketing, Communication , Business administration, Communication , or related fields
  • At least 3 years of experience in CRM Marketing, CRM-digital, Marketing Communication, Real estate business will be highly considered
  • Significant experience in the area of marketing planning, data analytics, or CRM, with proven record on the intensive use of data
  • High competency working with all levels and functions
  • Willingness to work under pressure in a fast-paced environment
ดูคุณสมบัติเพิ่มเติม

สวัสดิการ
  • Dental insurance
  • กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
  • การฝึกอบรมและพัฒนาพนักงาน
  • ทำงานสัปดาห์ละ 5 วัน
  • ประกันสังคม
  • ประกันสุขภาพ
  • ประกันอุบัติเหตุ
  • เครื่องแบบพนักงาน, ชุดยูนิฟอร์ม
  • เที่ยวประจำปี หรือเลี้ยงประจำปี
ดูสวัสดิการเพิ่มเติม

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال