วันนี้
คุณสมบัติพื้นฐาน
งานประจำ
1 - 3 ปี
$ads={1}
กทม. (ปทุมวัน)
ปริญญาตรี
สามารถเจรจาต่อรองได้
หน้าที่และความรับผิดชอบ
- Create CRM strategies, plans and Implementation to drive optimal business for retaining customers
- Improve customer data quality and data management process to ensure readiness utilize to support CRM and Digital Marketing campaign
- Developing a strategy and work plan for Grand Unity Application focusing on redemption items and privileges.
- Expanding customer’s privilege and strengthening a partnership
- Collaborate with related functions to define the customer segmentation matrix to identify customer loyalty index and increase service retention
- Keep monitoring CRM and Digital Marketing program performance and deep analysis of customer response to customer offer enables more optimized customer approach and higher customer response
- Provide support on any database system customization to any work related to after sales service
คุณสมบัติ
- Bachelor or higher degree in Marketing, Communication , Business administration, Communication , or related fields
- At least 3 years of experience in CRM Marketing, CRM-digital, Marketing Communication, Real estate business will be highly considered
- Significant experience in the area of marketing planning, data analytics, or CRM, with proven record on the intensive use of data
- High competency working with all levels and functions
- Willingness to work under pressure in a fast-paced environment
ดูคุณสมบัติเพิ่มเติม
สวัสดิการ
- Dental insurance
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- การฝึกอบรมและพัฒนาพนักงาน
- ทำงานสัปดาห์ละ 5 วัน
- ประกันสังคม
- ประกันสุขภาพ
- ประกันอุบัติเหตุ
- เครื่องแบบพนักงาน, ชุดยูนิฟอร์ม
- เที่ยวประจำปี หรือเลี้ยงประจำปี
ดูสวัสดิการเพิ่มเติม